ВЪВЕДЕНИЕ

Основни приоритети на квалификационната дейност:
  • Активна работа за постигане на интелигентен, устойчив и приобщаващ растеж в ПOО в съответствие със стратегия „Европа 2020“.
  • Повишаване на учителския капацитет за:

    • превръщане професионалното обучение от базирано на знания в ориентирано към управление на компетентностите и насочено към преодоляване на необходимостите, породени от живота;
    • превръщане на класната стая от пространство за професионално обучение в пространство за субективно обучение;
    • представяне на учебно съдържание по интересен и иновативен начин;
    • развитие на умения за споделяне добри практики и интергрианане на дейности.
  • Активно използване на ИКТ като начин за подобряване на компетенциите за учене и развиване на уменията за решаване на проблеми.
  • Използване самооценяването като метод за подобряване качеството на професионалното образование и обучение.

    Основни цели
      1. Повишаване на научната, педагогическата и методическата подготовка и създаване на мотивация за самоусъвършенстване на учителите,за модернизиране на образованието в контекста на учене през целия живот и кариерно развитие.
      2. Проектиране и реализиране на адекватни модели за вътрешна и извънучилищна квалификация на учителите, с помощта на които да постигнем по-добро качество на преподаване и развием позитивна нагласа към по-нататъшното учене, критично мислене и творчеството.
      3. Чрез нововъведения в преподаването, ученето и оценяването на познанията да развием трансверсалните ключови умения и допринесем за тяхното им практическо приложение в унисон със стратегия „Европа 2020“.

    Методически обединения:
    1. Български език и литратура и Чужди езици
    2. Математика, Информатика и Информационни технологии
    3. Природни науки
    4. Общестени науки и гражданско образование
    5. Изкуства, Домашен бит и технологии и физическо възпитание и спорт
    6. Класни ръководители



  • Няма коментари:

    Публикуване на коментар